fredag, augusti 22, 2008

Film: Barnhemmet

Har jobbat hela dagen, och direkt efter det fick jag skjuts hem med Erik och Maggie. Där slängde jag i mig lite mat och sen drog vi på bio! Sweet!
Att gå på bio är bland det bästa jag vet. =D

Den här gången såg jag Barnhemmet. Jag var ju (som jag nämnt tidigare) väldigt nervös över att se den, är ju så lättskrämd... ;)

Nå, Maggie och Erik skulle gå och se den, och då tänkte jag att jag måste haka på för annars tar jag väl aldrig mod till mig att se den.

Så här efteråt kan jag säga att visst var den läskig och jag hoppade till några gånger, men den var inte så skrämmande som jag mentalt förberett mig på. Jag tycker nog att The Others (som Del Toro också gjort) och Dolt Under Ytan var läskligare.

Jag är glad att jag sett Barnhemmet, och det tycker jag att alla kan göra som gillar rysargenren, eller gillar att bli lite skrämda. Den är mycket snyggt filmad och helt klart sevärd! =)

Natti, natti.

1 kommentar:

  1. Jag skickade lite mingel bilder från dopet till dej idag!!! Kramisar.
    Thea fick en extra puss från faster!!!!/elli

    SvaraRadera