fredag, mars 27, 2009

Gårdagens inköp

Tar en liten kaffepaus i röjningen av datarummet. Herregud, vad skräp man samlar på sig under åren! Det är inte lite grejer jag kastar och inget av det har ens ett sentimentalt värde. ;)
Hoppas att D har med sig lite kartonger från jobbet så vi kan packa ner alla databöcker vi inte behöver.

Gårdagen var full rulle i ett. Jag åkte med D in till stan då han var hem på tidig lunch. Passade på att inhandla lite grejer jag behövde och lite annat också. ;)
Hälsade även på Emelie en sista gång då hon i helgen flyttar härifrån. :(

Tillbaka till shoppingen. Det inhandlades lite av både det ena och det andra. Jag tog en tur inne på Lager-
haus
och fick verkligen hålla i mig för att inte plocka på mig en massa fina saker, men naturligtvis gick jag ut där ifrån med någonting! :)

Denna fina skål (t.h.) har jag suktat efter bra länge och nu slog jag till, endast 49:50. Jag köpte även denna ursöta nyckelring (nedan) som ser likadan ut som min älskade spargris. Gick INTE att motstå! ;D



Åhléns hade dom erbjudande på Mavala-lack, 3 för 99,- (ord. 45kr/st) så jag passade på att köpa ett snyggt blått lack "Deep Blue" (jag vet, jag har redan några) och ett top- samt baslack, det behöver man alltid. ;)

Det blev även ett par strumpbyxor från Lindex och ett par från Åhléns. Investerade även i en ansikts-
tvätt som är helt sjukt bra! Den tar bort ALLT smink, inklusive den allra envisaste mascaran och hyn känns helt underbar efteråt och inte alls torr. Den mirakulösa produkt kommer från Clinique heter Take The Day Off Cleansing Balm. Den är även helt sjukt dryg och känns inte det minsta i ögon-
en, hur mycket du än gnussar. Tack för tipset, syrran! :D

Sprang på E.M.D. på stan och var nästa på väg att hejja på dom, bekanta ansikten vettdu. ;) Dom skulle visst signera lite skivor och skråla lite ute i Birsta City på kvällen.

Dags att fortsätta röja rummet. Vad jag köpte på H&M skriver jag i ett senare inlägg. ;) Toodles!

P.S. D kom hem nyss och han hade inga kartonger med sig. Hjälp! När ska vi nu få böckerna till förrådet?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar