lördag, oktober 28, 2006

Mina Gullklimpar


Jag satt och tittade igenom lite fotografier som jag tagit under åren och snubblade över några med mina små gullklimpar. Ja, vad kan man säga då man ser dessa bilder?D

Den första bilden har David själv tagit på Hampus för ca 2 år sedan (om jag minns rätt) - hur kul som helst! Notera kallsipperna på huvudet. Bilden kan lätt bli en "favorit i repris".

Den andra bilden tog jag på David i somras då vi tittade på Hampus sista fotbollsmatch för sommaren. Han var mycket koncentrerad på spelet... *hihihi* Vi ser också Hampus i bakgrunden stå som målvakt.

Den sista bilden, på Emil, tog jag också i somras. Han var mycket intresserad av kameran. Mer intresserad av den, än fikat han börjat stoppa i sig.D

Håll tillgodo!

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar