tisdag, oktober 26, 2010

Tentaplugg & vinterdäck

Är mitt i värsta tentaplugget inför nästa moment som är på måndag. Har inte riktigt lika bra flyt som tidigare, men jag ska nog hinna få koll på det mesta hoppas jag. ;)

I går fick jag äntligen svaren på hur det gick på första salstentan - sjuukt bra! 24 poäng av 27! Jag kunde inte vara mer nöjd. Chockad, överraskad och förvånad. Men då måste jag ju konstatera att jag trots allt verkar ha fattat något iaf. ;)
I dag fick jag dessutom resultatet på en deltenta som jag skickade in för ett tag sedan, en skrivuppgift om Specialpedagogik. Här blev resultatet 8 av 10 - också super nöjd!
Ni fattar väl att jag inte kommer skriva poängen dom gånger det går åt skogen??? ;P

Hade svärmor och svägerska på middag här i kväll, vi bjuppade på Tacopaj. Den var lite starkare, men det är så D & jag gillar den. Gästerna får bara gilla läget. ;)

Bytte äntligen till vinterdäcken idag, det fick bli en drop-in tid för det ska tydligen bli lite slaskigt imorgon.

Måste kliva upp tidigt imorgon så jag kanske skulle fundera på refrängen nu. Jepp, hopp i säng!

3 kommentarer:

  1. shit vad bra jobbat! Det känns soom en superbra vecka :)

    SvaraRadera
  2. Katja, har ni jämt tenta eller?? :P Känns som att du alltid tentapluggar? :)

    SvaraRadera
  3. Carro: Ja, man skulle nog kunna säga det... ;) Vi har hemtentor som ingår i delmomenten som vi gör hemma. Senaste veckorna har det varit 2 sådana skrivuppgifter och nu är det sista rejset till den stora salstentan.
    Första terminen är visst så här körig och stressig. Sålla agnarna från vetet. ;)

    SvaraRadera