lördag, februari 25, 2006

Mitt hjärta har gått sönder


Jag hade igår den värsta dagen som jag någonsin upplevt. Min älskade katt Leon fick somna in igår...

Han var så sjuk, hade tumörer och hans lever höll på att sluta fungera. Mitt hjärta har gått sönder.

Vi kommer aldrig att glömma honom och hans finns alltid med oss i våra hjärtan. Han var så speciell och älskad av många. Han hade sina egna saker för sig, bl.a. det som syns på bild - att ligga ihoprullad på rygg och mysa. Han älskade också att bli pussad på huvudet, precis som jag också gör på bilden och att bli killad på magisen.

Det finns så mycket fint att säga om honom så orden räcker inte till för att beskriva.Jag kommer alltid, alltid att älska dig och du kommer alltid att finnas med mig. Vi hämtar snart hem dig och tar sedan med din till ditt andra hem där du ska få bli begraven med din familj som också gått bort för tidigt, hemma hos mormor och morfar. Där kan du vara fri, på gården du älskade.

Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar