söndag, februari 26, 2006

Tänka på annat

Den här helgen har varit den längsta i mitt liv. Det är helt otroligt hur någon så liten kan lämna ett så stort rum av saknad. Varje gång jag kommer in genom ytterdörren så tänker jag på Leon som alltid hälsade mig välkommen hem. Hela tiden, så fort jag inte koncentrerar mig på något annat så dyker Leon upp i mina tankar.

Daniel och jag är välsignade med våra två små tjejer som gör allt för att trösta oss. Dom visste nog om hur sjuk han var, tror jag. De har aldrig varit så keltokiga som nu och det är tur det, för vi har aldrig behövt så mycket kissekärlek som nu... Jag saknar Leon något vansinnigt!

Det ska bli skönt att få något annat att tänka på. Vi försöker ladda upp inför hockeyn som börjar kl 14. Eftersom jag är halvfinne själv så är det kluvet när det blir sådana här matcher. Men det är aldrig så spännande som när de dyker upp! Jag kommer definitivt att göra allt för att hejja fram Tre Kronor!

Ann-Sophie och Tanya kommer också hit för att titta på matchen så det blir nog livat här. Skönt att få något annat att tänka på. HEJJA TRE KORNOR!!!
_____

Du är i mina tankar, lill-bubben.
/Matte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar