lördag, mars 08, 2008

Grannfejden nästa?

Jag blir GALEN! Jag har inte idats ventilera mig på bloggen om mitt problem med våra nya grannar, sen ca två månader tillbaka, för att problemet varit av en genant natur... Nu håller jag på att spricka!!! ARGH!

Jag har inte fått en blund inatt (känns det som iaf) p.g.a. våra grannar från öst. Damen i förhållandet ifråga tror tydligen att hon är en blonderad p-skådis!
Jag har lyssnat på hennes stönande och deras stjärtdaskande hela JÄVLA natten! 6-7 grr iaf! dom höll på som mest då jag gick och la mig vid halv tolv och dom höll på bra länge innan jag lyckades somna vid 1-tiden.

Kl 05.30 vaknar jag igen av hennes stönande! Men vad fan gör han med henne då hon måste ha en så'n jävla volym?! Nu var jag heligt förbannad och funderade på om jag skulle dra på mig kläder och gå och ringa på dörren och be henne hålla käften. Jag suckade med hög röst att 'Det var ett jälva knull-o-rama!' i hopp om att dom skulle höra det och dämpa sig. Men icke! D vaknade mitt klagande och gav upp resten av nattsmönen och gick upp för att sätta igång kaffe.

När dom satte igång för andra gången igen vid 6-tiden skrek jag rakt rätt ut: Men vad är det här för helvete!! Stormade sen ut från rummet stampandes ordentligt.
Hör och häpna - dom blev tyst. Tydligen hade jag själv lyckats överrösta blondinen...

Om det här fortsätter kommer jag att meddela dom vad jag tycker och blir det ingen förbättring så ringer jag fan i mig hyresväden och störningsjouren! Nu jälvar är det krig!

Inget 'Toodles' idag, för det måste man vara glad.

2 kommentarer:

  1. Men vilka idioter! /elli

    SvaraRadera
  2. *asg* herregud!!! Kan inte låta bli att gapskratta!!! Du ska absolut gå och knacka på nästa gång!!!

    SvaraRadera