lördag, juni 19, 2010

Kronprinsessan Viktoria ♥ Prins Daniel


Bild tagen från Detkungligabröllopet.nu.

Idag var alltså den stora Dagen då vår Kronprinsessa gifte sig. Så mycket vackra kläder, tal och framförallt kärlek har jag inte sett på samma dag någonsin! Ett jätte fint bröllop!
Det var ett fasligt snyftande hemma i TV-soffan, och tårarna rann av att jag blev så rörd vid ett flertal tillfällen. Prins Daniels tal toppade dock. Åh, så underbart att ha fått följa allt detta. Det är som det prinsessbröllop man alltid fantiserade och drömde om då man var liten flicka. ♥

3 kommentarer:

  1. Undrar om hela bloggvälden håller på att rasera, ingen orkar snart kommentera längre, trist tycker jag!
    Så nu djävlar i min Lilla Låda ska det skriva i ditt kommentarsfält!
    Kan meddela att jag och Kryckan dvs Min Kära hustru var på plats när det begav sig, min Fru skrek och grattade som en galning, det resulterade i en fin bold när Vickan vände sig och log mot henne.
    Min Fru saom har en mycket trevligare blogg än mig gjorde ett inlägg om det hela för ett tag sedan bara backa i inläggen på www.pockethexorna.blogspot.com
    Jaha, vad är det för stolle som skriver här då! Jo, det är hennes älskade Make i bloggsammanhang kallad för Oumberlige Peter!
    Ha en fin helg och sommar!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Nu tycker jag du får skärpa dig med blogguppdateringarna! 2 månader sen sista nu, det är inte okej.. ;-P

    SvaraRadera
  3. Jag håller med föregående talare. Du har ju mycket att berätta om nu också. Kom igen! :)

    SvaraRadera