lördag, december 25, 2010

Julen 2010

Hoppas alla ni har haft en riktigt fröjdefull jul! Våran har varit riktigt mysig och tydligen hade jag även i år varit snäll för Tomten kom med några klappar även till mig. Det roligaste med julen är dock att se alla mina brorsbarn öppna sina julklappar och se deras glädje. Det är ju bara så att julen är barnens högtid. Det serverades mycket god mat och alla var vi proppmätta efter julmiddagen.

Tyvärr så har jag varit rätt krasslig och drabbats av en förkylning med hosta, ont i halsen och feber. Jag går på lite olika medikamenter så jag pallar. Än värre är att nästan alla omkring mig är lika krassliga. Nå, vi får hoppas av vi snabbt kryar på oss. Pga. förkylningen så blev det ingen hemvändarkväll på Statt för mig - i år heller. Trrrråkigt! Hade varit riktigt kul att träffa en massa kändisar. :)

Nå, så kan det gå... Nu sitter jag här i min mammas Lazy-boy-liknande-fåtölj och tittar på TV och det har blivit en hel del av den varan idag. "Natt på muséet" pågår i skrivande stund och jag får väl se vad jag sen hittar på sen, byter till en annan kanal kanske? Konstigt nog är jag inte så trött. Kanske slänger igång "Avatar"..? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar