söndag, december 05, 2010

Julgran 2010



Vår plastgran används även i år. Visst har en äkta gran sin absoluta charm, men det finns så många andra fördelar med plastgran så vi kör fortfarande på den.

I år föll jag för alla charmiga julkulor som fanns att köpa på Indiska och la till en del annat kul som jag hade sen tidigare och charmiga polkagriskäppar. Den blev så söt och fin och färggrann! Svårt att fotografera den dock så jag tog foto på bara en del av den. :)



Såg ett så fint julpyssel hos Underbara Clara, som dessutom bara tog 5 min att göra, så jag fixade till det på en gång. Det blir ett jätte fint mysigt sken från dessa "frostade" ljuslyktor (fotot gör inte direkt rättvisa).

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev. Laste ocksa Underbara Claras blogg och tankte ocksa gora lyktor, det blir ju billigt och bra. Haller sig sockret bra, eller maste man fylla pa eftersom?

    SvaraRadera
  2. Anna: Värmeljusen brann i 6 timmar i lyktorna och syns inte ett spår av dom varit där. Dom håller sig precis som dom blev. :)

    SvaraRadera
  3. Maggie och Maci7 dec. 2010 21:42:00

    Fin fin fin fin fin fin fin fiiiiiiiiiin gran! :)

    SvaraRadera