torsdag, januari 20, 2011

Läs- & skrivutveckling



I förra veckan slet jag som ett djur för att bli klar med vår första kurs AUO1. Tyvärr så ser det ut som att jag måste göra om en liten del till i ett äldre moment, men jag hoppas på att fixa det nästa gång. :)

Denna vecka har vi startat en kurs som hör till min inriktning mot förskoleklass och grundskolans tidigare år (1-6), Läs- & skrivutveckling och matematik. Det är så himla kul och väldigt intressant! Det är långa dagar på skolan och än längre tid jag är borta hem ifrån, men imorgon är det sista dagen jag behöver kliva upp så tidigt. ;)

Jag måste sätta mig och göra ett studieschema. Det är väldigt mycket litteratur som ska bearbetas på kort tid, dessutom varvar jag det med jobb. Inte är det länge kvar till nästa praktikperiod heller... Nej, koncentrerar mig på en sak i taget för beta igenom det som ska göras innan nästa innevecka, v. 6. ;)

Slut i tutan. Natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar