måndag, juni 13, 2011

I ♥ ECO



Senast jag var och handlade köpte jag detta kaffe, ICAs I ♥ ECO Ekologiskt mörkrostat bryggkaffe, och jag måste säga att jag blev överraskad. Vi brukar alltid köpa Zoegas Mollbergs blandning, min absoluta favorit, men tänkte jag skulle prova denna för att den är ekologisk och dessutom billigare än favoriten. Kaffebönor har skjutit i höjden i pris och kaffepriserna också därigenom. Vi har provat många olika sorters kaffe och många har någon bismak som inte faller mig i smaken. Kaffet, på bilden, har ingen direkt supersmak, men den är riktigt god utan någon irriterande bismak som sticker ut. Jag kan rekommendera denna för den som funderat på att prova den. :)

PS. Det känns ju alltid bra att köpa ekologiskt, eller hur? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar