lördag, juli 15, 2006

Hemma igen från ett fantastiskt Paris

Oj, oj,oj. Vad mycket kul jag varit med om i Paris!
Det är så mycket så det finns inte en chans att skriva ner allting! Min mamma, moster, syster, sambos syster och min äldsta brorson åkte till Paris och EuroDisney den 9 juli och kom hem sent i torsdags, den 14:e. Vi hade grymt kul och jag har nog inte sett eller upplevt så mycket grejer som gett mig energi och glädje som dessa dagar!

Det har varit som att gå i en dröm som man haft hela livet. Jag har alltid älskat allt som har med Disney att göra så det var definitivt en dröm som gick i upplevelse då jag fick vandra omkring i hans värld! Lovely! Jag kan varmt rekommendera alla att åka till EuroDisney i Paris!

Det jag iaf kan skriva ner är att vi var till Louvren (som var stängd! ), Eiffeltornet (så klart!) och Triumfbågen inne i Paris. Dessa fantastiska byggnader överträffade alla bilder jag sett och förväntningar jag någonsin kunde ha...

Det har samtidigt varit tuffa dagar - tidiga mor'nar och sena kvällar och inte många sittade minuter. Som tur var hade jag de bästa sandalerna man kan tänka sig så jag slapp ha verkande fötter. Detta var en resa jag aldrig kommer att glömma!

Några bilder från resan ser du här nedan:











Sen vill jag skriva ett STORT GRATTIS till min äldsta och bästa vän Jill som fyller 30 år idag! GRATTIS STUMPAN! Ja må du leva!!!

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar