tisdag, juli 18, 2006

Biofilm och "Överraskningsbröllop"

Det var längesedan jag var på bio sist och jag som älskar det! Igår var iaf Tanya, Maggie, Danne och jag på bio och såg Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest. Jävlar så bra den var! Jag älskade första filmen och denna uppföljare gjorde mig inte besviken. Hela genren av piratfilmer är väldigt omtyckt av mig och nu längtar jag efter att se upplösningen i den tredje filmen... *myyyys* Dessa filmer är ju så kul också, I lööööv situationskomiken i dom.

Jag måste ju också skriva ett GRATTIS i bloggen till min bror som fyllde 28 i söndags! Självklart ringde jag ju och grattade honom men nu har jag startat någon form av "tradition" med att skriva grattis i bloggen och då kan jag ju inte missa brodern!D

Sen har jag hört ryktesvägen att det var min älskade lilla kompis Josse som gifte sig i Övertorneå i lördags, de var marknadsbröllopsparet! Aaaaaaaaaaaaaah! VAD ROLIGT!!! Jag måste ringa henne så fort jag får möjlighet och få detta bekräftat! Men...jag misstänkte lite att det kunde vara hon...då jag började fundera lite på saken. Tyvärr kunde jag själv inte närvara på denna festlighet då jag kom hem från Paris precis innan och inte hade så mycket kosings kvar, och dessutom direkt tebax till jobbet... Men jag hoppas jag kan träffa henne snart och får ge henne en bamsekram!

GRATTIS ÄLSKLING OCH LYCKA TILL TILL ER BÅDA! PUSS!

Nej, tillbaka till verkligheten och till jobbet.

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar