onsdag, maj 30, 2007

Då åker jag hem igen

Nu är det sista kvällen i Haparanda. Ska åka hem till S-vall med buss imorgon kl 07.20. Hela 10:30 underbara timmar på en buss...

Det har varit dagar som gått alldeles för fort men underbart roliga. Det bästa har ju varit att få umgås med mina pärlor till brorssöner - jag bara älskar dom! Lilla Emil som varit så oblyg och velat leka med mig hela tiden...såååå söt! Oliver som är 7 månader nu var kul att se också, han var ju så liten vid jul och nu ser man hans gossiga personlighet. Hampus och David är ju alltid lika roliga och goa. Jag kommer sakna alla så mycket. Men jag kan ju trösta mig med att jag kommer tillbaka om 2 månader igen och tiden lär gå fort.


Här har vi på första bilden lilla Oliver och på den andra bilden är det
Emil som hoppar i studsmattan. Hur härligt glad ser han inte ut?


Nu ska jag tillbaka till jobbet och vardagen. Ska stiga upp tidigt imorgon och åka till mamma och pappa och äta frukost tillsammans med syrran. Sen ska pappa köra mig till bussen.

Men som alltid så är det ju också skönt att komma hem till Danne, kissarna och min egen säng.

Nu ska jag dricka upp mitt glas rödvin och njuta av det som är kvar av kvällen.
Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar