lördag, maj 05, 2007

Veckorna går så fort...


Jahapp... Nästan en månad sen jag skrev sist... Sjukt, vad tiden går fort! Det har inte hänt nånting och det har hänt massor!

Stina, Christian och Hector har hälsat på förra helgen. Det var så roligt att träffa senaste tillskottet i Täikkö-familjen, Stinas schäfer Hektor (som ni kan se på bilden bredvid).
Vilken fin och snäll hund han är! Alla som är rädda för schäfrar skulle träffa honom och de skulle bli botade på en gång! Jag jobbade hela helgen dom var här så det var tråkigt att vi inte hann ses nästan nånting, men det var kul att dom var hit iaf.

Vad mer har hänt... Jo! Anna K, min kompis på jobbet, har äntligt fått en liten kille 27 april! En liten Todd föddes då och han är hur gullig som helst! Ska passa på att snusa på honom nu när jag inte har tillgång till min lilla plutt Oliver.

Jobbig månad jag har framför mig nu. Vår resa till Australien var inte en betalt semestertid för mig så jag fick 0 kr i lön från mars månad..! Blir en fattig månad men Stina och jag ska dra oss till Stockholm 25 maj och gå på konsert. *hihihi* Vi ska äntligen få se Linkin Park live! Och som grädde på moset är det 30 Seconds To Mars som är förband! KUNG! Dom är riktigt bra, så alla som har missat dom - lyssna! Tjejer, det skadar heller inte att det är Jared Letos band och att det är han som sjunger. Ögongodis.

Hmmm....vad mer... Maggie har fått jobb så min sparringpartner till träningen är borta (hon jobbar söderöver två veckor i sträck hela tiden). Det är inte lätt att dra sig till gymmet efter att ha kommit hem från semestern. Har inte rikigt fått igång träningen... Bekymmersamt. Dessutom har det blivit riktigt hackat och malet med alla röda dagar som stör och tar bort träningspass-tillfällen för mig.

Jo en JÄTTE grej som har hänt är att Danne har gjort en Lasek-operation på sina ögon! Han har opererat ögonen med laser och nu slipper han sina glasögon och kommer att se perfekt! Han har ont just nu och har någr speciallinser på sig. Dom får han ta bort på måndag och då ska han visst se perfekt. Håller tummarna för det.

Nej, nu orkar jag inte sitta här längre. Det har säkert hänt mer stuff som jag inte kommer på nu, men är det värt att skria så gör jag det vid ett senare tillfälle. Ska dra mig till soffan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar