fredag, februari 22, 2008

Vill ha!

Idag har jag jobbat hela dagen. Det har varit väääldigt lugnt så jag har inte vetat riktigt vad jag ska hitta på att göra i shoppen... Nå, det bidde lite surfing på world wide web och hittade saker jag VILL HA. ;)


1. Rihannas snygga frisyr - ska klippa till den så fort det bara är möjligt. (Bilder från aftonbladet.se)


2. Smycken från Mori & Mimosa! Helt underbara smycken!
Önskar dom skulle vara en aning billigare bara... ;)


3. A Fine Frenzy's skiva! Wonderbar!
Kan tipsa speciellt om låten Come On, Come Out.

Roligare än så blev det inte idag. Toodles!

1 kommentar:

  1. Såna där skor kallades för basketkängor när jag var liten och dom luktade unk efter ett tag. Tror inte att dom nånsin blev tvättade i maskinen. Vi gick ju hela dagar i dom och i regn och i sol. Huvva va dom stank!!!/elli

    SvaraRadera