torsdag, maj 25, 2006

Då var vi framme

Daniel och jag har kört upp till Haparanda idag. Vi ska vara här till på måndag. Det är så roligt att vara hemma igen!
Vi åkte 10 på förmiddagen och var framme 18.30. Vi stannade till på vägen norr om Umeå och käkade och sen stannade vi även till i Piteå för att Danne skulle göra lite jobb och i Luleå för att hämta upp en påse till Maggie.
Danne körde ända till Luleå sen då vi stannade till för att tanka i Porsön så körde jag resten av vägen. Danne brukar alltid köra eftersom att han alltid blir rastlös av att sitta i passagerarsätet.

Imorgon ska jag planera resten av mina inköp till festen på lördag.D Det är nog kvar en hel del att köpa in. Jag tror väl att vi blir en 30-35 personer om nu alla släktingarna kommer.

Vi var och käkade ikväll på Leilani och nu är jag fortfarande så mätt så jag tror att jag ska sprängas i bitar!

Nu är vi hemma hos Stina och nu ska jag sätta mig och kolla på TV och jäsa i soffan. Skööönt...sen sooovaaa... Zzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar