tisdag, maj 16, 2006

Nu är det gjort!

Idag var den stora dagen. Kl. 10.00 gick jag in på Taurus och satte mig och väntade på att göra min tatuering. Kl 11.50 gick jag ut där ifrån med ett stort leende på läpparna.

Här kan ni se min fin fiiina tatuering! Den är lite svår att se tydligt, alla detaljer på den alltså. I detta motiv finns det ett tvillingarnas stjärntecken gömt till vänster en aning högre upp och en kisse som symboliserar min lilla och saknade älskling Leon.

Och ja, det gjorde ont speciellt på de riktigt tunna linjerna och där han fyllde i "plupparna" som finns i tatueringen - men allt var överkomligt.

Jag hade ju förväntat mig en smärta som inte gick att beskriva, så det kunde ju inte bli värre än jag föreställt mig.

Nu är det dags att jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar