söndag, maj 21, 2006

Grattis Lordi & Tre Kronor!

Rätt låt vann! Fan vad kul att Lordi vann Eurovisionsschlagerfestivalen (ett av Sveriges längsta ord) igår!!! Jag röstade på dom och det är kul att ens egen favorit vinner ibland (det gjorde visserligen min favorit förra året också).
Kul att det ska gå av stapeln i Finland nästa år!

Och ett stort grattis till tre Kronor också som lyckades ta sig till VM-finalen! Den ser jag fram emot ikväll 19.00. Hoppas att de lyckas ta hem finalen precis som de tog hem OS-guldet..!D

Nu måste jag gå och sätta mig och titta på ett till avsnitt av Rescue Me. En av de bästa serierna som finns - den har allt! Tyvärr visas den inte i svensk TV men om du har pengar över och vill investera dom i någonting riktigt bra, så bör du köpa den serien på DVD. Säsong 1 och 2 finns att köpa på nätet. Där har du ett riktigt bra tips! Denis Leary rules!

Hett tips: Snow Patrols nya skiva Eyes Open!

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar