söndag, maj 28, 2006

Ja, då var man tretti' nu

Min första dag som 30-åring är här... Det känns konstigt att vara 30 år gammal...

Festen gick mycket bra och det var mycket god mat och dryck som serverades. Jag bjöd på Tacos och Danne hade gjort Chili, utöver de vanliga tillbehören så hade jag gjort vitlöksdresing och guacamole, tzatziki och vitlöksmör till baguetterna. Allt var jättegott, som tur var! Gästerna hade trevligt och det blev en lyckad fest.

Jag fick ju presenter så klart. Jag fick ett jättefint halsband av Daniel med ett hjärta, ett presentkort på Pilgrim, en jättefin Sia-vas och pengar (som ska gå till en digital systemkamera som jag ska köpa).

Idag har vi varit på Hampus första fotbollsmatch! Det var så himla kul att se den! Vi var där allihopa och hejjade på. Tog lite foton och filmade lite. Det blev en himla massa mål för Hampus lag, HFF, som spelade mot Torneå. Om jag inte tappade bort räkningen så blev slutställningen 10-2 till HFF. Ska ta reda på det så siffrorna blir rätt på HFF:s premiärmatch. Hampus spelade med nr 7 på ryggen - sånt är också viktigt att komma ihåg!
HFF var så himla duktiga! Hampus hade fullt upp med att vinka till hans överlägset största hejjarklack under första perioden, men han hann även med att finta och spela.
Tyvärr så regnade det ganska ordentligt hela tiden, så vädret var inte det bästa men vi hade kul ändå.

Tyvärr så tappade jag kameran så nu verkar den inte fungera längre... Jag hoppas att det går att fixa den..! Det var en pigg som gick av, så det är en säkerhetsgrej som gör att den inte går att sätta igång... Håll tummarna att jag fixar till det på något sätt.

Nej, nu ska det bli lite TV i form av Förhäxad och Navy CIS - under täcket och värma upp mig lite. Jag blev helt nerkyld i regnet.

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar