onsdag, oktober 17, 2007

"Haffad" på stan

En kul grej hände idag. Jag ilade mot jobbet imorse och blev "haffad" en en ST-journalist. Hon beättade om en ny tidning (tror jag, hängde inte mde i början) som skulle komma ut på lördag. Hon ville ha tag i folk med snygg stil som var ute på stan och skriva ner vad som hade på sig.
Hon tyckte jag hade en snygg stil (!) och ville att jag skulle vara med. Jag blev naturligtvis smickrad och sa OK. Jag fick berätta vad jag hade på mig för kläder och vad dom kostade och sen tog hon ett foto. Jobbigt! Det där med att posa för foton är inte min starka sida direkt... Får se hur det blev på lördag då.

Idag fick vi också mer info om vad som gäller då TONI&GUY ska komma hit! Det är sååå coolt! Det är modelluttagning den 13 nov 18.30 på Scandic Hotel (Esplanaden 29, Sundsvall). Alla som är kintresserade - KOM! jag tror inte man överhuvudtaget får veta vad dom ska göra med håret innan, utan om man får chansen är det bara att säga om man vill vara med eller inte. Spännande! Jag ska gå dit och hålla tummarna för att dom väljer ut mig! Sen onsdagen ska dom jobba på vår salong - Sax & Kam - hela dagen! Weheey!

Igår hade vi lite extra mys med Leeloo, hon fyllde 9 år! Min lilla tjej har blivit stor. Hon fick lite extra mycket skinka, glass och en pyttebit choklad (hon bara älskar det, men det är inte bra för henne). Ett stort GRATTIS till henne!

Det var det. Tack och hej - leverpastej!
Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar