måndag, oktober 08, 2007

Mina Munnys


Alla som känner mig vet att jag älskar leksaker. ;)
Jag hittade en svart Munny då jag var till Oslo i somras och kunde bara inte låta bli att köpa den..! Hur söt som helst!
Jag fick ett nytt tillskott i min blivande Munny kollektion i veckan. A-S gjorde en weekend-resa till New York och hittade en till åt mig och tog med den hem till mig - hur gulligt gjort var inte det?!




Man kan måla och rita på dom, förändra dom på alla möjliga sätt. Men jag klarar inte av det - dom är alldeles för fina precis som dom är! Här nedan ser nu precis hur söta.

Man får också med sig accessoarer att klä dom med. Mina Munnys fick byta med varann, visst blev dom väl söta? I framtiden kanske jag får tag i fler och då kan jag nog klara av att försöka göra någon egen design på den.

http://www.kidrobot.com/munny - Här finns en officiell hemsida där det finns bilder på riktigt duktiga människor som gjort Munny's ännu coolare och finare.

1 kommentar:

  1. Hej.

    Riktigt snygga foton på snygga figurer.
    Nu finns en ny butik i sverige som säljer Munnys och mycket mer på www.madplastic.se

    SvaraRadera