lördag, oktober 06, 2007

Trippen till Haparanda

Ja, vad ska man säga? Det var hur kul och skönt som helst att vara hem en sväng. Visst, jag var där i 6 dagar så det rälknas väl som mer än en sväng - men det känns inte som det... Tiden går rasande fort och det känns inte som att man hinner umgås med alla så mycket som man vill. Dygnet har inte tillräckligt med timmar...


Jag hann iaf umgås mest med brorssönerna och dom har faktiskt prio 1. Dom får absolut INTE glömma sin gamla faster! Det spelades mycket Xbox i Mattila 247, främst Lego Star Wars. Det tyckte jag också var så kul så jag ska också beställa det till vår PS3, så kan jag själv spela det.
Lilla Olli som snart fyller 1 år (helt sjukt!) har ju också blivit så stor. Han var lite skeptisk mot mig, men det gick bra efter en liten stund av trugande och försök till "Titt-ut-leken" från min sida. Men varje dag då jag kom och hälsade på var han blyger om igen.

Emil, min älskade lilla gudson, tror jag försökte ta patent på mig. Han skulle leka med mig hela tiden, framför allt spela innebandy. Det måste vara hans favoritsyssla just nu. Och han är en jävel på att svinga klubban! *hehehe*

En stor grej som hände strax innan jag åkte upp var ju att David tappade sin första tand! Han var ju så stolt över det och jag fick faktiskt möjligheten att fotografera den..!
Här till vänster visar han glatt(?) upp den.
Visst är han väl söt?!

Hector, Stinas goa schäfer, fyllde 1 år också! Han fick en massa götta och leksaker. Men den bästa leksaken han har är deras flaggstång. Han hänger och slänger sig i den. Hel tokigt! Om ni inte tror mig så finns bildbevis nedan.

Småkissarna i Vuono har vuxit och blivit än större. Det går fort på en månad och då dom är så små..! Dom är hur busiga som helst och heltokiga! Det finns nog inget ätbart ivärlden som dom inte provar...och det mesta går ner med en stor tugga. Bananer...gröt..you name it!




"Appropå bananer..." - idag har jag jobbat hela dagen och är helt slut. Jag fick två inbjudningar till partyn och jag är för slö och tråkig för att orka gå...

Jag måste få upp träningen igen så energin kommer tillbaka. Orkade inte ens gå upp till A-S för att sitta och surra - vilket är bland det bästa jag vet..!
Sorry, girls... Fy skäms på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar