söndag, oktober 14, 2007

Vad kul jag hade igår!

Jag var på tjejmiddag igår som Ann-Sophie var värdinna för och fy fan vad kul vi hade! Det är länge sen som jag skrattat så mycket...
Vi (Tanya, Maggie, svärmor Eva och jag) bjöds på jättegod mat i form att stek lammfilé med klyftpotatis, hummus och halumi. Super gott & supernajs!

Eftersom vi tidigare under kvällen upptäckt att det var totallt omöjligt att ta ett kort, på oss alla tillsammans, där vi ser normala och hyfsade ut, bestämde vi oss för att ösa på istället. Därav dessa mycket intressanda bilder där vi ser lite lätt skadade ut, mordiska eller ser ut som en Robert de Niro-look-alike...



Visst är vi ett "fotogeniquet" gäng?!

Efter middagen drog detta glada gäng - minus Eva som åkte hem med Sheela - till O'Learys för att se om det gick att ta sig en svängom på dansgolvet. Det gick si sådär... Kunde ha bjudits på betydigt bättre musik...
Nå, då O'Learys stängde tog Tanya, A-S och jag en taxi tillbaka till A-S. Där gick vi igenom kvällens foton och höll på att dö av skratt!

Det var en lyckad kväll allt som allt och jag önskar att det funnits mer tid att göra om den. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar