onsdag, januari 23, 2008

Kände för en förändring...

...i mitt bloggande. Jag har inte haft tid de senaste månaderna (som varit helt hysteriska, speciellt på jobbet) för att blogga, läsa min mail, logga in på Facebook eller MySpace.
Jag känner att jag behöver en nystart/kick off någonstans mitt i allt detta och min gamla blogg började kännas förlegad, så... Hit kan jag ju dessutom maila inlägg från bl a min mobil och det måste ju testas då vi åker till Costa Rica i mars!

D (min sambo) är i Barcelona för tillfället tillsammans med ett gäng från hans jobb. Dom har åkt dit för att lära sig något... Gå på föreläsningar, titta på stuff och få gratis öl (som man brukar på expo:n). Han ringer nog snart då han är på väg tillbaka till hotellet. Han avslöjade att han har köpt mig en present - spännande!

Jag känner också, som många andra idag, att jag måste skriva något om Heath Ledgers bortgång. Jag känner mig ovanligt nedstämd p g a denna händelse, till min egen förvåning. När sånt här händer tycker man självklart att det är tråkigt, men nu var det en mycket bra skådespelare som gick bort alldeles för tidigt och han verkade ju så trevlig, sympatisk och hade så mycket mer att ge. Mina tankar går också till hans familj och hans dotter som tyvärr inte kommer att ha så många egna minnen av sin pappa då hon blir äldre. Tragiskt är vad det är.

Nej, nu måste jag försöka få lite annat gjort innan jag stänger dörrarna för dagen och drar mig till sängs, så detta får vara dagens adjö - Toodles!



Inlägg innan detta är inlagt från min tidigare blogg...bara för att... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar