onsdag, januari 30, 2008

Upp till Happis!

Ja, då var det sista dagen på jobbet för en vecka framöver. Jag ska pasas på att åka upp till Haparanda och hälsa på familjen. Gissa om jag saknar mina älsklings brorssöner! Måste ha en dos av dom så jag klarar mig ett tag till. :)

Åker ikväll med nattåget. Syrran och mamma är så snälla och hämtar upp mig i Luleå så jag slipper åka buss resten av vägen. Tackarrr!
Det blir trist att lämna D hemma, känns som att han just kom hem från Barcelona och att vi knappt har hunnit spendera någon tid alls tillsammans (vilket vi inte hunnit för jag har bara jobbat)... :(

Nå, det ska bli riktigt kul att åka upp iaf och hälsa på hela familjen och en del kompisar ska man väl hinna med också. Ses, A-S! ;)

Nej, nu har jag en del att ta itu med här så... Toodles!

1 kommentar:

  1. Hoppla hoppla!!! Så du är här nu!! Vad killarna ska vara lyckliga när faster kommit!!!/elli

    SvaraRadera