fredag, januari 25, 2008

Underbar shopping

Boombox-bag Idag kom lönen = shopping dags! Det var en hel del som fattades hemma i skåpen så då lönen kom var det tvunget att inhandlas på en gång.
Ett par andra grejer, som inte var så nödvändiga för överlevnad, men nödvändiga för att öka min livskvalité och mitt lyckorus - var bara tvungen att ha dom! Hittade dom på Mique och Lagerhaus idag!!! =D

Visst är dom underbara?!

Lovemonsters Väskan hittade jag på, Mique. 50% REA så jag behövde bara betala 250 kr! Det var den lätt värd.
Dom små Lovemonster-figurerna, som jag hittade på Lagerhaus, var bara ett MÅSTE! Jag skulle inte ha något emot dom riktigt stora heller, men dom kostade 499:- istället för 69:-/st för dessa små. Helt fantastiskt underbara!

Detta är en bra dag. :)

3 kommentarer:

  1. ohh, JAG ÄLSKAR lovemonstren, dom är ju bara så fula att dom blir söttaaaa :D Jag hade tänkt köpa ett idag men dom bestämde sej för att sluta sälja dem efter alla hjärtans dag -.-'
    BLÄÄÄÄÄÄ PÅ LAGERHAUS jag vill oxå ha lovemonsters :( orättvist x[

    SvaraRadera
  2. ja jävla lagerhaus om dom skulle fortsätta göra dom skulle dom tjäna massor eftersom det är många som tycker dom är jätte söta. jag vill oxå ha en sån.

    SvaraRadera
  3. jag håller med dom är jättte söta lovemonstersna.

    SvaraRadera