måndag, november 15, 2010

Äkta syskonkärlek



Min bror känner mig alltför väl. Jag fick idag ett litet grönt paket med posten där smurfarna nedan skickats till mig av min kära bror. En "lycka-till-med-studierna"-present. Hur klockrent var inte det?! ;D
Jag älskar smurfar, legogubbar och en hel del annat som är fint, roligt och gulligt. ;)
Tack för dom, kära broder!

Idag hade jag ju en samling med barnen på förskolan jag praktiserar på och vi sjöng och "sprattlade" till Fader Abraham. Dom hade inte provat på den tidigare, så det gällde att visa grunderna. Det gick riktigt bra och jag lyckades fånga barnens uppmärksamhet och få med dom i leken. Det var riktigt kul att skaka igenom hela kroppen på slutet och det blev mycket skratt. Lyckat! Tack för det, Mora Träsk. ;)

Imorgon börjar jag jobba redan klockan 07.00 så jag tror minsann det är dags att tänka på refrängen. Ska stiga upp redan kl 05.00 så jag hinner dega och vakna i lugn och ro. Så nu säger jag gooo natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar