onsdag, november 10, 2010

Snöovädret...

...som har dragit över största delen av landet dumpade drygt 25 cm snö kring vårt hus. Vi hade tur som kom ut med bilen från infarten och inte blev insnöade - och hem igen. Det är vitt och vackert ute, men det har ju sina nackdelar också. ;)

På förskolan var det en riktig hit. Barnen åkte pulka som tokar, om och om igen, båda 90 minuters passen som vi var ute och lekte. Får se om snön kommer stanna, det ryktas ju att det följs av regn. Om så, triiist.

Hade ett långt samtal med min brors familj över Skype idag. Oj, så roligt det är! Nu hoppas jag bara att dom fixar sin webbkamera så jag kan se deras goa ansikten istället för bara mitt. *haha* Då kan jag ju få senaste tillskottet Signe live också. :D

3 kommentarer:

  1. har fortfarande inte fått den att funka!!!

    SvaraRadera
  2. jag har börjat blogga igen davidsdagar.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hampus cam fungerar, bara och fjäska för honom! ;-) Jag har fått se hela familjen! <3

    SvaraRadera