fredag, november 05, 2010

Check!

Denna vecka har jag haft innevecka på skolan och blivit manglad med en massa ny kunskap igen. ;)

Tidigare i veckan fick jag tillbaka två skrivuppgifter som tillhörde förra delmomentet. Jag fick bra poäng på båda så jag kan lägga dom åt sidan. Härligt! För er som inte vet så råkade jag ut för en bläcka i måndags då jag skrev tentan... Riktigt jobbigt. Jag kunde ju allting! *Suck* Nå ja, det är bara att skriva omtenta. Men nu behöver jag bara koncentrera mig på de andra delarna i tentan som jag måste tenta om. Vi får väl se hur mycket det blir, men det tänker jag inte ens fundera på innan det är dags för omtentan den 18 dec. Känner på mig att det kommer att gå bra då. ;)

Tror jag nu ska ta mig ett glas rött för att riktigt varva ner och sen hoppa i säng och sova sött. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar