onsdag, augusti 02, 2006

D och jag = 7 år idag!

Ja, herregud! Daniel och jag har idag varit tillsammans i 7 år! Det är länge det...
Vi ska nog hitta på något mysigt att göra ikväll. Gå på restaurang och äta och kanske bio (om jag lyckas övertala honom till att se Superman Returns) eller hyra en film. Det har blivit lite av en tradition, sen vi flyttade hit, att vi går på Stekhuset och äter plankstek då vi har ett jubileum.

Om jag inte lyckas övertala honom att gå på bio med mig och se den ovannämnda filmen, går vi och hyr något som vi missat på bio. Hmmm...vad skulle det kunna vara...?

I förrgår färgade jag mitt hår igen. Blekte utväxten och gjorde allt mitt blekta hår mycket mer silvrigt (askigt) och satte en kallare färg på allt runt omkring. Och igår hittade jag en testslinga av löshåret vi säljer som passade färgmässigt mitt mörka, så vi satte i det baktill på mig.
Nu har min frisyr det utseende den skulle ha från början! *wopiii* Det tog några månader att få det snyggt, men nu med det lilla fusket med löshårsslingan så är det precis som det ska vara.
Nästa gång färgar jag nog ännu mörkare runt ikring, runt ansiktet. Det kommer nog att bli ännu finare!

Nog tjatat om mitt hår nu. Nu ska jag iväg och handla lite grejer till jobbet och packa upp varor.

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar