torsdag, augusti 03, 2006

Halebop idag och middag ute ikväll

Igår var Danne och jag ju till Stekhuset och åt middag för att fira våra 7 år tillsammans. Jag åt, traditionsenligt, Plankstek (hur god som helst!!!) och Banne bröt traditionen med att äta en Filé mignon (också hur god som helst!). Vi åt även jordgubbar med glass till efterrätt och jordgubbarna smakade gudomligt! De var inga snabbodlade historier inte...

Jag lyckades inte övertala Danne att gå och se Superman Returns med mig så vi gick och hyrde en film istället. Där fick jag mer eller mindre bestämma och då blev det filmen I hennes skor. Det var lite av en "chickflick", men jag tyckte den var riktigt bra! Den får 4 av 5 i betyg av mig. Jag kan rekommendera er att se den.

Ikväll då jag kommer hem ska jag lägga in ett foto på min "nya" frisyr i detta inlägg så att ni får se hur cool den blev (eftersom det önskades en sådan )! Jag är så nöjd så! Tyvärr så var inte fotot det bästa, lite konstigt ljus, men man ser iaf att det är ännu längre baktill (och ett snyggt veck av plattången).

Ikväll är Danne och jag bjudna på födelsedagsmiddag hos svärmor och Maggie. Vi firar Maggies födelsedag lite tidigare för hon ska vara borta på hennes riktiga dag (som är på lördag). Hon drar till Luleå imorgon och ska gå på Lulekalaset. Hon ska få en present av oss som hon garanterat kommer att älska!
Avslöjar det imorgon, hon kanske hinner läsa denna blogg innan kvällen, och det kan jag ju inte riskera...

Idag har jag också gjort om mitt mobilabonnemang till Halebop. Jag har gett efter för trycket och skaffat det, men it's all good! Det är mycket billigare för mig att ha det istället för mitt andra abonnemang jag hade. Jag funderade på att skaffa Telia Till vänner men då är jag fast med 69,- i mån utöver det jag ringer. 0,- inom Halebop och 69 öre/min till alla andra - kan inte bli bättre och billiare (än iaf)! Jag ringer inte så mycket så Halebops refillkort passar mig mycket bättre! Nu kan jag iaf prata hur mycket som helst med syrran - wopiii!

Toodles allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar