fredag, augusti 11, 2006

Semester i Haparanda

Ja nu har semestern startat på riktigt! Vi är framme på vår destination - Haparanda, och det känns så skönt!

Vi sover hemma i min systers hus och kissarna (som vi tog med oss) bor hos mina föräldrar. Dom får bo där för att vi inte kan ha dom hemma hos Stina p.g.a. hennes allergiska kompisar. Men kissarna har det bra med 8 andra utomhuskatter och en hund i Vuono, hos morsan och farsan. Iaf Leeloo som gillar att bo så stort, Smulan brukar vara mer reserverad... Men då jag pratade med morsan sent igår kväll så berättade hon att Leeloo försökte ta över huset och bestämma över de anda...

Danne och jag ska åka här ifrån Mattila (från Stinas hus) till Vuono och kolla in läget där, se efter om någon kisse ska ut och hälsa på våra små snuppisar, sola kommer också att stå på schemat. Lite senare ska vi till Mattila igen, men till Stefan och famljen och hälsa på pojkarna. Vi var dit igår kväll också och det var så kul att träffa alla igen! Kanske blir det lite utebastu ikväll också..? Det har jag också längtar efter, att få basta och skrubba bort all skit från kroppen (som bara ett bastubad klarar)!

Nej, nu ska vi dra - Danne är äntligen klar.

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar