torsdag, februari 04, 2010

Den tog mig till slut

Influensan hittade mig också... Kanske inte så konstigt eftersom man varit omgiven av förkylda människor väldigt länge nu. Har fyllda och värkande bihålor, feber (till och från), rinnande och täppt näsa, och har svårt att sova. Det har inte varit roliga dagar.

Snön har fortsatt att vräka ner och D höll på att bli insnöad imorse, men han lyckades lirka ut sig till slut. Bonden var och plogade vår infart och gård först på kvällen... Jag hade inte kunnat ta mig ut. Detta är ett problem nu för både D och mig. Grannarna runt omkring har parkerat efter byavägen då dom inte kunnat köra in på sina gårdar. Det är inte kul nu, fast det vet väl alla vid det här laget.

Nej, nu ska jag medicinera mig och hoppa i sängen. Hoppas på att kunna sova inatt.

3 kommentarer:

  1. Allt elände händer på en gång. Krya på dig och låt D skotta snön. :-)

    SvaraRadera
  2. Influensan har nått mig också :( Jag som skryter om att jag aldrig blir förkyld. Mår riktigt dåligt idag, sitter o tar sats för att orka gå på Tip-promenad.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas jag klarar mig från influensan, den låter inte kul...
    Krya på dig!

    SvaraRadera