fredag, februari 26, 2010

OS-jetlag

Veckorna bara rusar fram! OS har tagit mycket av min tid och gädjen har varit stor över hur bra det faktiskt gått för Sveriges representanter. Fler medaljer än jag räknat med och stor framgång ändå för dom som inte lyckades ta sig upp på pallen. Jag är uppe halva nätterna och sover lite längre än vanligt. Men detta inträffar ju bara vartannat år, så det är det värt. ;)

Min stackars försummade blogg har blivit lite lidande. Mycket uppdateringar har gjorts på Facebook och alldeles för lite här. Men det blir nog ändring på det.

Har varit "ledig" och inte jobbat så mycket på sistone. Det är ju tur att man trivs med sig själv och att man inte blir galen av att gå hemma.

Foto från Nelly.com.

En liten pick-me-up klickade jag hem idag från Nelly.com. Så otroligt snygga klackar! Hoppas att det nu blev en bra storlek. ;)

Nu ska jag fortsätta min Supernatural-maraton som jag har här hemma för mig själv.

1 kommentar:

  1. Jag har också sett mycket OS, men ofrivilligt! TV´n verkar inte ha någon annan kanal här hemma just nu :)
    Så för mig har det blivit mycket dator, inte så bra för rygg och ögon kanske :)

    Jag klickade ju också hem de där, plus de leopardfärgade, hoppas de är fina när de dyker upp :)

    SvaraRadera