måndag, november 23, 2009

Blåsa lite liv i bloggen

Ooops. Jag har visst försummat bloggen lite på sistone. Jag har faktiskt haft lite grejer som jag velat blogga om men av ågon anledning så blev det inte av. Slöhet..? Jag har varit ganska trött och seg sen jag kom hem och får inte något vettigt gjort. Somnar sent på nätterna/tidigt på morgonen ibland. Är nog fortfarande på amerikansk tidszon. Har inte haft så svårt att komma ur det tidigare. Suck.

Sen har jag blivit hookad på Fejjan och spelet FarmVille. Pinigt. ;) Många timmar går åt att sitta och surfa och FarmVille...

Har fortfarande inte laddat över bilderna från resan till datorn, så det blir inga foton i detta inlägg. Men jag kanske lyckas senare idag? ;)

Jag läser ofta bloggen MyShoebox och Johanna har koll på en hel del fint om finns där ute. Via hennes blogg har jag nu sett ett par fin fina saker som jag gärna skule vilja ha. Problemet är att jag har shoppat alldeles tillräckligt på vår resa och nu är det stopp ett tag framöver. ;)
Här är iaf ett par skor som jag kommer spana in på DinSko så fort dom kommer in. Riktigt snygga! Och handväskan från Lindex ska jag nog titta efter om den finns kvar i butik nästa gång jag åker in till stan.



Börjar känna mig lite hungrig. Steg upp ganska sent idag (också), satte på kaffe, började plöja igenom lite inspelade avsnitt av olika serier jag följer och nu känner jag att det är dags för frukost. Eller snarare dags för lunch...då bestämmer jag mig för att det blir en brunch! ;)

1 kommentar:

  1. Ja din blogg har verkligen gått på sparlåga en tag. Äntligen lite liv i luckan! :-)

    SvaraRadera