torsdag, november 19, 2009

Totally jetlagged

Jepp, vi har kommit hem i tisdags. Det kändes som en lång resa hem och den var helt utan sömn. Jag har inte anpassat min dygnsrytm till den svenska än, men ska försöka fixa till det snarast.

Det var en lyckad resa och vi hade riktigt kul hela tiden. Även dagarna i den tropiska stormen var kul. Det var spännande att åka bil till gymmet i vindar som växlade mellan 30-40 m/s. Ja, ni läste rätt. Vi var och tränade nästan varje dag då vi befann oss i Ocean City. Steven tog med oss till hans gym och vi var bl.a. på yoga, hade session med hans personliga tränare och sen badades det jacuzzi och bastu. Sweet.

Det blev en del shopping i New York, ett besök på American Museum of Natural History och Boston (även där en del shopping). Comics Come Home (Boston) med Denis Leary, Jimmy Fallon, Adam Ferrera, Lenny Clark och fem andra komiker var helt suveränt! 3 timmar non-stop-laughing var hysteriskt kul! ;D
D lyckades få med sig en av t-shirtarna som dom kastade ut till publiken (som bestog av ca 6000 pers). Awsome!

Vi var med om mycket och detta var det mesta - i stora drag... Bilder kommer kanske imorgon. Kanske. ;)

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och försöka göra något vettigt iaf. Jag har varit helt slut idag... Kanske för att jag jobbade igår och inte hade tid att sova ut då. ;)

Men först ska jag ringa min älskade gudson Emil som fyller 5 år idag! :D Tiden går så fort och han har blivit sååå stor! Längtar tills jag får träffa dig igen, Emil, och ge dig en bamsekram och puss! ;D

3 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot fotona från resan. Jag blir också sugen på att resa iväg med min mr M, bara vi två. :-)

    SvaraRadera
  2. Bilder!! jaaaa :)

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara, lita aldrig mer på mig när det gäller tider ;(

    Svärmor

    SvaraRadera