tisdag, november 24, 2009

Vackert!

Hade EfterTio på TV:n i bakgrunden medans jag fipplade på datorn och såg då att chefsstylisten på Wella, Tomas Edlund, var där och visade några håruppsätt-
ningar som man kan göra själv. Dom visade upp några bilder på en frisyr som jag blev kär i redan då vi var på en Wella-visning tidigare i år. Sen dess har jag ju klippt kort, påmindes om denna frisyr och nu är jag riktigt sugen på den. Jag ska kolla upp med mina kollegor om någon kan tänkas klippa den på mig. ;)


Foton tagna från tv4.se.

Frisyren är sååå snygg! Och variationerna på den är också riktigt snygga. Vad tycker ni? Den sista varianten är en styling som jag skulle vilja ha på t.ex. en jul- eller nyårsfest. Läckert! :)

Frukostdags! Toodles.

4 kommentarer:

  1. åhh den där är så jävla snygg! Jag skulle oxå vilja ha så. Det sa jag ju då på visningen oxå;D gört bara!

    SvaraRadera
  2. Det där såg jag också på TV! Snyggt! fast jag skulle aldig våga klippa så kort...:P

    SvaraRadera
  3. Du kommer göra succé i den frisyren :)

    SvaraRadera
  4. Läckert! Ibland önskar man att man hade ansikte för korta frisyrer. Ha det toppen! /Emmy

    SvaraRadera