torsdag, november 26, 2009

Lite juligt iaf.

Det blev några små inköp idag för att fixa lite jul hemma. Ett par små enar som jag planterade lite juligt och en julstjärna. Bild måste komma senare då det var för mörkt för att fota någorlunda fina foton. Sen plockade jag upp lite annat pynt som vi haft sen tidigare. Tyvärr så slängde jag bort våra gamla jul-
gardiner i flytten till Huset, så jag har inga. Kanske gardinerna jag spanat in på Indiska kommer på rea närmare jul och jag nämns köpa dom då... Annars får vi nöja oss med våra vita kappor helt enkelt.

Nu måste jag tänka på refrängen. Jag ska jobba imorgon och på lördag. Det ska bli riktigt skoj, det är ju några dagar sen sist. :)
Förhoppningsvis blir det mycket att göra också, det brukar vara lite mer livat löningshelgen. :)

Natti, natti.

2 kommentarer:

  1. Jag var less på våra gamla julgardiner så jag har köpt nytt rött tyg, men har inte orkat sy nåt än :)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte förresten leggingsen från Lindex :)

    SvaraRadera