tisdag, april 27, 2010

Bidde ingen resa

Idag skulle vi egentligen ha suttit på ett plan till New York. D vann flygbiljetter (som en del kanske kommer ihåg) och flyget dit skulle alltså ha gått idag. Vi bestämde oss för ett par veckor sedan för att sälja bort biljetterna, eftersom dom inte var ombokningsbara. Det finns en hel del annat att lägga pengarna på istället för hotell, mat och shopping i underbara New York. ;)

Trist att inte åka, men det känns bra ändå. Vi vet att vi KOMMER att åka dit igen, förmodligen redan i november (som vi gjort tre år i rad).

Istället för att sitta på flyget till N.Y. tänkte jag idag sysselsätta mig med att plantera om mina tomatplantor och betala räkningarna. ;)
Och Valborg ska vi fira i Haparanda med släkten. Vi bytte storstan mot Tornedalen. ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Lång historia om hur jag hittade hit, men jag är på desperat spaning efter ett par svarta Marble-skor från Nelly i stl 36. Jag råkade se på en blogg att du hade haft ett par för några månader sen nu.
    Jag gissar på att du redan har returnerat dem, men skulle du kunna höra av dig till min mail egk@live.se?

    Skulle vara jättesnällt! :)

    SvaraRadera