söndag, april 04, 2010

Inspiration

Solen värmer på för fullt ute och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Tror jag ska dra med mig D till Plantagen och titta på vad vi ska plantera i trädgården i sommar. Jag är på jakt efter fina utemöbler också. Vet inte riktigt var jag ska hitta dom... En fin rottingsoffgrupp med bord är ett måste i sommar att ha på vår stora veranda. Jag längtar efter att kunna sitta där och dricka kaffe på morgonen, eller prata och mysa med vänner på sommarkvällarna under en filt.

Sen måste man ju ha en uteplats att äta på också, det ska vi ha på vår lilla 'dansbana' på gården. En grill måste också smackas upp i anslutning. ;)

Har just läst senaste numret av Hus&Hem, jag blir alldeles sjuk av inspiration! Jag vill ha massor med pengar så jag kan köpa allt vad jag vill ha för att göra, och inreda, vår egen trädgård NUUUU! Eller kanske måste snön smältabort först? Solen jobbar bra på det nu iaf, ;)

1 kommentar:

  1. jaaa! Håller med dig till fullo! Är också full av inspiration och vill börja typ NU! Men så kollar jag ut och ser att det fortfarande är en meter snö ute :(

    SvaraRadera