torsdag, april 15, 2010

Utemöbler


Bild från Rusta.

Vi måste ha något att sitta på i sommar då vi vill äta ute i solen. Jag spanar för fullt i reklamblad och på nätet. Min tanke på att i höstas hitta möbler på rea gick i stöpet, det visade sig att det inte blev någon större rea på dom. Nå ja…

Jag bläddrade idag i Rustabladet där dom hade lite möbelgrupper och jag fastnade för dessa. Lite gammeldags och samtidigt modernt. Perfekt hos oss! Köper man gruppen, som den ser ut på bilden, så får man pröjsa 3995,- (ord. 4980,-) Man kan ju dessutom köpa 2 stolar till, om man vill ha fler sittplatser för 895,-/st.

Dessa möbler kan jag definitivt tänka mig att sitta på ute vid grillplatsen och mysa i, även på kvällarna invirad i fleeceplädar.

6 kommentarer:

  1. Det där tor jag kan bli riktigt najs. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jättefina!! Och HELT annorlunda mot vad du kollade på i höstas!

    SvaraRadera
  3. Men hur gick det på modevisningen?! Jag vill se en bild på dig! :D

    P.s Fina utemöbler, jag kan absolut tänka mig att äta mat vid dessa ;)

    Ps 2 hur kommer ni ha det med semester i sommar? :)

    SvaraRadera
  4. Malin: Utemöblerna kommer att bli ett komplement. Soffgruppen i rotting, som jag kollade i höstas, ska jag ha på verandan (under tak) och möblerna ovan på vår 'danslog'/grillplats. ;)
    Maggie: Jag tog bara bild med mobilen, ska försöka få över den på datorn snart. :)

    SvaraRadera
  5. Den såg fin ut, vitt är alltid tjusigt :)

    Nu har jag skaffat bloppis! Kika in på http://myshoebox.se/bloppis

    SvaraRadera
  6. Vad fina dom var. Vi har ocksa kikat pa mobler, men vantar nog tills de rear ut dem. Det ar sa typiskt nar man har hus, man vill kopa allt pa en gang...och aka pa semester lol. Ska bli kul att se vad du bestammer dig for.

    SvaraRadera