fredag, december 11, 2009

Är vintern på g?

Snön dalar sakteliga ner i form av små små fina flingor. Kanske kommer den riktigt vintern äntligen? :)

Igår var jag väldigt produktiv. Jag fick en hel del gjort på min lista. Det blev många klappar gjorda. Denna jul så har jag nämligen beslutat mig för att lägga ner min tid på att göra goda julklappar till mina nära och kära. Eftersom det blev julklappar så kan jag inte gå in på exakt vad jag gjort, men det kommer nog upp bilder senare. Hoppas att dom kommer tycka om dom. :)
Började dagen med att göra hemgjort vaniljsocker, till mig själv. Den ska användas i bl.a. bakning, och den blev riktigt bra! :D

På kvällen var det dags för fest. Saxokam firar två år i dom nya lokalerna och det blev kundkväll med supergoda tilltugg och goda viner. En lyckans kund vann ett lyxigt paket med en GHD plattång och resefön! Inte illa! :D
Efteråt gick vi över till Våningen och drack lite mer vin. Idag är jag lite slö...

Snart så ska jag iväg och jobba några timmar, 16-19. Ska väl ta och få i mig någon typ av lunch och sen göra mig iordning. Går fortfarande omkring i myskläderna. ;)

1 kommentar:

  1. Hemmagjort vaniljsocker? Jag visste inte att man kunde göra det :P

    SvaraRadera