söndag, december 06, 2009

Bröllopsdag & Andra Advent



D och jag har vår första bröllopsdag idag. Tänk vad tiden rusar fram! Bröllops-
resan gick till New York, som vi var till i förra månaden. Sen bröllopet har vi passerat en större milstope i vårt liv tillsammans - vi hittade, och köpte, vårt drömhus! Det ska bli spännande att se vad det kommande året ha i sitt sköte.

Det är ju även Andra advent idag, men den har tyvärr inte fått sin välförtjänade uppmärksamhet. Men innan dagen är slut så ska jag åtminstone äta en peppar-
kaka! Tände det andra ljuset då vi åt middag som bestog av lite rester.
Men det blir ingen glögg idag! Jag var ut med Katja, Sofie och Karolina igår och låt oss säga att jag inte har någon längtan efter alkoholhaltiga drycker idag...

Nu ska jag titta vidare på Bones och kryper nog tidigt i säng. Har sovit lite för lite dom senaste två nätterna. D hade julfest med jobbet på fredagen och han mådde lite dåligt den natten - och hela gårdagen... Stackaren. Jobbar imorgon och måste få lite extra sömn. ;)

1 kommentar:

  1. Faaan va kul de var att träffa dig i lördags Katja! om du kommer ihåg de ;) Du e grym!
    Kraaaam/ Svärdan

    SvaraRadera