söndag, december 20, 2009

Film: State of Play

Ja, jag vet... Det var ett tag sen sist jag uppdaterade. Men det blir helt enkelt så ibland. Sitter i soffan och har just inte gjort något annat idag. Vi hade personalfest igår med saxokamVåningen. Hade riktigt roligt och idag lider jag sviterna av det. *huga* Nå, har fått i mig lite mat idag men mest bara glass.

Såg tidigare en film med bl.a. Russel Crowe, Ben Afflek, Rachel McAdams och Helen Mirren, State of play (2009). En riktigt bra film med den "traditionella journalist-konspirations-watergate-feelingen". Förstår ni vad jag menar med det? Det var rätt längesen jag såg en sån här typ av film som var bra. Helt klart sevärd!

Nu måste jag planera allt vad som ska göras imorgon. Har en del julklappsstuff kvar att göra. Ska in till jobbet på ett möte och efter det ska jag utföra mina ärenden, och eftersom jag inte har lust att köra in en extra vända till stan bara för att jag glömt något, är det bäst att jag skriver en lista. ;)

Hoppas att ni har haft en bra fjärde advent idag, allihopa. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar