måndag, december 29, 2008

Jag har oooont...

...i halsen! Halsen krånglar som f*n, svullna halsmandlar och fyllda bihålor. Usch! Nå, har inte råd att vara borta från jobbet så det är bara att pallra på. Jobbade hela helgen och gårdagen var verkligen ingen höjdare. Ja, ja...

Idag har kissarna fått en försenad julklapp, en alldeles egen CatIt-vattenfontän. =D
Vi trodde dom skulle vara överlyckliga, dom hade ju skrivit upp den på önskelistan till Tomten, men icke. Dom t.o.m. vägrar att dricka från den, åtminstone då vi vill se på. Men det är ju också lite deras grej, att vägra använda ting som speciellt är till för dom. Nå vi får väl se vad som händer då dom blir törstiga. *hehehe* <- evil laugh

Nu är det strax sängdags, så jag ska börja göra mig redo. Ska titta lite Scrubs först bara. ;) Natti.

2 kommentarer:

  1. Jajamen, Wii! :D Jag har till och med tatt med mig det till fjällen! :D Så jäkla roligt!! Och så köpte jag en Wii Fit, så man kan åka slalom och en massa :D
    Ha en god fortsättning så ses vi nåt i mitten av januari :)

    SvaraRadera
  2. Vi förstår fullkomligt kissarna. Dricka vatten ur en såndär konstig manick. Ser ju ut som den hör hemma på tivoli. "Det är svårt att lära gamla katter dricka."


    Tippan m matte

    SvaraRadera