onsdag, december 10, 2008

The Newlyweds



HA! Tänka sig...vi kan nu kalla oss nygifta och jag kan kalla mig FRU! =D
Känns väldigt konstigt att kalla sig fru, hustru eller Mrs. men ändå inte.

Det finns så mycket att berätta, hela dagen var fantastisk och allt vi kunde drömma om! Tyvärr finns inte ord, tid eller ork för att skriva ner allt här så det blir en sammanfattning nedan istället. =)

Vi hade en underbar vigsel i Övertorneå kyrka 6 december kl. 15. Den var både vacker och rolig. Älskade Josse sjöng "Utan dina andetag" och "Hallelujah", jag blev rörd till tårar båda gångerna. Prästen var rolig och fick gästerna att skratta ett flertal gånger. Helt perfekt!

Hela bröllopssällskapet; brudtärnor, marsalker, deras respektive och vår ringbärare åkte limousin till festen på Mattila Byagård i Haparanda. Där väntade nästan 90 gäster, fyrarätters middag och en kul fest med underbara människor!

Själv har jag bara lite foton som är tagna, med min egen kamera, på festen. Är det någon som närvarade som vill dela med sig av sina foton så är vi mycket tacksamma för det. =D

Nu börjar whiskyn kännas (som jag nyss drack för att motverka en förkylning som försöker tränga sig på)... Blev lite smålullig på 3 klunkar! 8O
Ska börja dra mig till sängs...mer om bröllopet kommer säkerligen senare. ;)

Toodles!

6 kommentarer:

  1. Har antligen fatt ivag en present. Den borde vara dar pa fredag. Let me know, sa jag vet att den kommit fram.
    Kramisar/Anna

    SvaraRadera
  2. Ni är det finaste brudpar jag någonsin sett :)

    SvaraRadera
  3. Helt underbart var det!

    Svärmor (nu på riktigt)

    SvaraRadera
  4. Ps Kom ihåg att ändra din bloggpresentation.

    Svärmor igen

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj så fina ni är!!!!!
    Tyvärr blev samtliga av våra kort tagna på er i kyrkan mörka!!
    Grrr
    Förbannande jävla kamera säjer jag då bara!!!/elli

    SvaraRadera
  6. hahaa, jag har bytt adress igen ;D
    maggiehannu.blogspot.com
    Jag tror att jag är nöjd nu ;P

    SvaraRadera