onsdag, december 31, 2008

Året 2008

Det har varit ett händelserikt år då jag tittar tillbaka på dom senaste 365 dagarna. Här följer ett litet axplock;

1. Jag har gift mig! Definitivt det största som hänt mig i år, och i mitt liv
   överhuvudtaget (december). =)
2. En kanonresa till New York (i november) tillsammans med D.
   Där vi även träffade Denis Leary!!! 8O
3. En resa till Bulgarien tillsammans med mor och syster, blev inte lika mycket sol som planerat men definitivt värt resan ändå (september). :)
4. En överraskande möhippa! =D (augusti)
5. Tillökning i familjen, lilla brorsdottern Thea föddes 7 juli. Stoooort!
6. Tre veckor av underbar sol och värme tillsammans med D i Costa Rica (mars).

Underbar och bra musik och film som upplevts i år (också ett axplock av det jag kommer på nu); Coldplay "Viva La Diva", Snow Patrol "Hundred Million Suns", The Script, Pink "Funhouse", The Dark Knight, Twiligt, Iron Man, Kung Fu Panda, Indiana Jones 4, ReCount och Sex & The City, m.fl.

TV-serier som varit kanon i år; Rescue Me, Eureka, Grey's Anatomy (Denny Duquette!), CSI, Criminal Minds, Supernatural, Gossip Girl, Flight of the Conchords, Desperate Housewives, House, Dexter, Rome, Smallville, My Name Is Earl, Heroes, Two and a Half Men, Rules Of Engagement, 'Til Death, Dirty Sexy Money, True Blood, Dirty Jobs och American Choppers.
Många timmars TV-tittande har det varit. ;)

Bilder på mig (såklart!) under året som gott (i kronologisk ordning):



Årets sista dag har/ska jag:
• Jobbat, så nu kan jag säga att det är färdig jobbat för i år. Och jag gjorde massor med nytta! :)
• Matat och lekt med Lisa, som jag är kattvakt åt.
• Fått en parkeringbot! Argh! Var inställd på att det var en helgdag idag så jag trodde jag parkerade gratis... Det gjorde jag alltså inte!
• Åka hem till svärmor för lite god nyårsmiddag. =)

Ha ett bra och gott 2009 allihopa! =D

2 kommentarer:

  1. Åååh, jag vill ju hänga med dig. Gott nytt år på er!
    Vi kanske får ta en roadtrip ner till Anneli igen :D När du har med än 15 kr på kontot.
    Mångar kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken kort och bra resume av året som gått. Undrar om jag kan vara lika kortfattad!!!
    Kramisar på er och god fortsättning på det nya året!!!/elli

    SvaraRadera