söndag, december 21, 2008

Snön vräker ner

Det har kommit kopiösa mängder snö ikväll! Sweet! Hoppas att den nu får stanna, hatar inskorpan som legat över stan på sistone. Grrrr.

Jag har huuuur mycket som helst att göra! Vet inte hur tiden ska räcka till eller när det ska göras: Suck!
1. Inga julklappar har blivit köpta.
2. Ingen julstädning har blivit gjord.
3. Inget julpynt har sett varken dagsljus eller lampan i v-rummet.

Lösning? Ingen. Jag jobbar 10-20 imorgon (då alla affärer är öppna) och vi åker (innan affärer öppnat) uppåt mot Happis på tisdag morgon. Detta resulterar i att det är problematiskt att köpa julklappar överhuvudtaget. Ett annat problem är att jag inte har en aning om vad jag ska köpa...
Nå, brorsbarnen har juleklappar och dom är viktigast (måste slå in dom!). =)
Alla andra får jag väl ge en julekram och mitt sällskap. ;)
Det är inte presenterna som är det viktigaste på julen, utan att umgås med sina kära.

Det blir en snabb visit i Haparanda, redan på Annandag Jul åker vi ner till S-vall igen för jag måste jobba lördagen och söndagen. Och en hel del fler dagar inkl. nyårsafton. Sen är jag ledig en vecka. Om jag har råd kanske jag sätter mig på bussen upp till Happis igen, man kan ju alltid drömma. ;)

Nej, nu måste jag väl fundera på refrängen, måste ju upp och jobba imorgon. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar